Monday 9 December 2013

Without PC :S

Hej piekne. Nie mialam kompa przez caly ten czas. W dwa dni zjebalam 2 laptopy, taki talent, eh... xD 
na poczatku z dieta bylo ok, nawet bez boga jakos sobie radzilam. Oczywiscie wczesniej czy pozniej zawalilam, przytylam itd. 
No nic, tylko chcialam napisac ze juz mam kompa (przynajmniej w tym tygodniu). 
Ide was czytac :) Kisses :)

Ola preciosas. Estuve sin ordenador todo este tiempo. En dos dias, me cargue dos portatiles, vaya don -.-
Al principio me iba bien sin blog i tal, pero obviamente al final me rendi. Bueno solo kise deciros ke ia tengo ordenador, asi que voy a leer vuestros posts :) 
besitos :)

3 comments:

  1. yeaah w końcu :* ja chcesz to zacznij sgd albo hsgd i pamiętaj owoce i warzywa nie wliczają się w bilans!

    ReplyDelete
  2. A już się martwiłam, że nas opuściłam. Ale dobrze.

    Trzymaj się dalej ; *

    ReplyDelete
  3. Witaj wśród żywych. Zgadzam się z Mini, HSGD to dobry pomysł po serii zawalania. Zresztą zrobisz jak zechcesz, powodzenia :)
    I mam nadzieję, że będziesz częściej pisać :>

    ReplyDelete