Friday 7 June 2013

Noo :(

Jade jutro do tesciowej. I mysle tylko o tlustym jedzeniu ktore wpierdalaja, a szczegolnie kolacja. Dla nich mala porcja, to az po brzegi talerza. + 3 dokladki. 
Nie chce, nie bede jesc ! 
Wczoraj bilans byl taki jak napisalam, bez kiwi na kolacje. Ale noc mialam okropna, gardlo przy przelykaniu tak mnie boli ! Nie mam juz goraczki, ani nic, ale nie rozumiem dlaczego ten bol. 
Maja, prosze zostaw adresu bloga, bo nie moge sie dostac =) Dziekuje za wparcie dziewczyny. Normalnie w ciagu dnia wchodze na bloga jakies 1000 razy, zobaczyc czy jakis nowy koment, albo obojetnie co, wszystko to dla mnie sila, od was, dla mnie. =D 
Dzisiaj na sniadanie zjadlam 3 sucharki i herbatka. Potem nie wiem co jeszcze, wiec dopiero napisze jutro. 
Eh... jutro wazenie, bedzie czy nie bedzie 81,* ? Jasne ze bedzie ! :D:D:D:D 
Pisze notke dosc wczesnie, ale jakos mnie naszlo =)) 
I zostawiam fajnego linka !! Mnie sie bardzo przydal ! Szczegolnie ze WIDAC ILE jest na talerzu. 
http://kwejk.pl/obrazek/1813377


aktualnie wygladam tak, jak ta laska po lewej. 




7 comments:

  1. no to chyba chlopak obroni ciebie od tesciowej ;D i mozesz sobie zjesc tyle ile dla ciebie dobre ;) powodzenia zycze

    ReplyDelete
  2. Wow, pierwszy raz weszłam na Twój blog i powiem szczerze, naprawdę podziwiam Cię za takie osiągnięcia.

    Zapraszam do odwiedzenia mojego nowego bloga => http://aalienana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Gardło - mozliwe, że przez ED narobiłaś sobie problemów z żołądkiem i kiedy jesz na mało lub za dużo to soki żołądkowe "uciekają" w nocy w górę i wtedy rano czuje się potforny ból gardła w czasie przełykania. Mozesz pójść z tym do gastrologa, bo jeśli już się to ma, to co jakiś czas robią się nadrzerki w przełyku i trzeba pobrać leki osłonowe jak np. prorprazol, które to wyrególują.

    ReplyDelete
  4. Życzę powrotu do zdrowia ;)

    No pewnie, że zobaczysz te 81 kg! ;**

    P.S bardzo fajny link ;D

    ReplyDelete
  5. staraj się jak najmniej zjeść , przecież teściowa nie wepchnie ci jedzenia na siłę
    powodzenia :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    ReplyDelete
  6. Ćwicz silną wolę u teściowej :)
    i mam nadzieje że ból gardła szybko Ci przejdzie - płukałaś je??
    Trzymam kciuki za jutrzejszą wagę :D
    ( dzięki za link )

    ReplyDelete
  7. Zapewne wyglądasz lepiej od tej pani na zdjęciu :) A waga jutro wskaże Ci 81, nie martw się o to :*
    Pozdrawiam, LLM.

    ReplyDelete