Saturday 1 June 2013

At the end of the day, I have myself to blame.

Hej laski. Koniec z zawalanie, nie robcie tego, prosze. 
Czasami mam ochote na frytki, i mowie sobie, a co tam, przeiez ta czy tamta je, a co tam ten motylek tez, no i niektore z was zawalaja... ale potem mysle ze po takims czyms mam przytyc 3 kilo, i mi sie odechciewa. Przeciez nie po to sie morduje zeby zawalic. Chce frytki ? ... Obiore sobie jednego ziemniaka, i w piekarniku zrobie sobie imitacje frytek. Nie mam zamiaru jesc. Chce schudnac. Nie jedz, nie jedz !! !

Dzisiaj sie zwazylam, i cos mi sie nie podobala ta cyferka. Bo nierealna. 82.9 
Jeden tydzien walcze zeby spadlo kilo, a potem w 3 dni, tak plump, i zniklo 1 kilo. Jutro sie zwaze tak czy siak. Zeby potwierdzic. 

Na komunii nie bylo zle, bo szybko. Ksiadz zdebilony jakis... wogole religia to przy mnie temat tabu, bo zaczynam sie klocic. Nie pojmuje jak nasze spoleczenstwo, dzisiaj, w 21 wieku, moze wiezyc w boga. Czy te osoby NIE SA W STANIE MYSLEC RACJONALNIE ? 
Wiem ze niektore z was chadza do kosciola i tak dalej, i nie obchodzi mnie to, kazdy jest wolny zeby robic z siebie pusto-mozga. 
No wiec, godzine siedzenia i sluchania tego debila. Chyba tylko ja go sluchalam, bo jakos nikt nie zareagowal, a ten staruch prosil o litosc dla inmigrantow... boze. Nie, no naprawde. Tyle hiszpanow teraz wypierdala stad, a on prosi o laske dla nas, o boze, ludzie, trzymajcie mnie, bo to hiszpanie nie maja kasy, wszyscy z zagranicy maja zycie jak w madrycie. A potem jeszcze jebna zdaniem " I o litosc dla biednych dzieci z INNYCH KRAJOW" 
A W TWOIM KRAJU DZIECI BOSE BIEGAJA, I NIE MAJA CO JESC; PALANCIE !!
"Jezus daje was szczescie" A TOBIE CIOTO SZCZESCIE PIENIADZE NA TACY DAJA. 

Nie moge z tym, naprawde, wyszlam wczesniej bo bym tam zadyme zrobila, nienawidze niesprawiedliwosci od SIL WYZSZYCH, tutaj ludzie naprawde nie maja co jesc, a oni caly czas podwyzszaja sobie pensje. 
Ksieza kupuja koscioly za 20 euro, i mowia ze to ich prywatny teraz, a potem sprzedaja za kase. 

Wiec cala ta szopka byla tylko po to zeby powiedziec : WLASNIE DOLACZYLISCIE DO RESZTY SEKTY, NIEWINNE DZIECI, NIE MOGACE ZDECYDOWAC ZA SIEBIE SAMYCH. 

Bilansik: 
Sn, poltorej szklanki platkow 150 + szklanka mleka 100 kcal 
Ob, nic. 
Pd, 1 jajo 100 kcal 
Kla, nic. 
Razem 350 kcal. 

Malo, jutro zrobie sobie uczte !!! 
Pozwole sobie zjesc AZ.... 750 kcal :D:D:D:D:D:D Fajnie ze dzisiaj przerwa od przysiadow, bo zoladek boli z glodu. I nie mam na nic ochoty, siedze przed kompem, a zaraz ide sie walnac na kanape :P 

No i znowu musze przeprosic za ortografie, tak wiem, fatalna, ale 2/3 zycia mieszkam zagranica, a pozatym nie mam z kim po polsku pogadac :P ... Acha, no i polskich znakow brak na klawiaturze :P 
 <3


13 comments:

  1. Bardzo dobry bilans. Gratuluję.

    http://szczupla-wysoka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja miałam kiedyś podobnie. Raz w ciągu 1 tyg. schudła 0,3 kg, a tydzień później prawie 2kg! ;D
    Świetny bilans ;3

    A co do błędów, to ja tam nic nie zauważyłam. ;)

    Trzymaj się ;**

    ReplyDelete
  3. Gratuluję bilansu :D
    Tak , wiem co czujesz podczas rozmyślań czy zjeść frytki czy niie... To jest chyba najtrudniejsza walka- bo z samą sobą ...
    Trzymaj się :*

    ReplyDelete
  4. ejejej ja wierze w Boga i mam sporo dowodów, że on istnieje :) w sumie to wiara w niego wiele sił mi daje :) ale każdy ma swój pogląd, ważne żeby to tolerować, wiadomo, nie będziesz się z nikim zgadzać w 100% :p w sumie to mam banie, o co chodziło z siłą grubasa w ostatnim komentarzy u mnie ? ybłam w hiszpani w lloret de mar czy co tam, najsławniejsze turystycznie chętnie bym wrociła ;p gdzoe Ty mieszkasz? ja chcę schudnąc dla siebie plus pokazac tym zjebom kto ma siłe haha

    ReplyDelete
  5. p.s. lubię być pijana :P

    ReplyDelete
  6. podaj mi twój login lub link do skype, na skype bedziemy pisać

    ReplyDelete
  7. Szkoda, że nazywasz mnie pustomózgiem. Nie spodziewałam się po Tobie takiej zacofanej opinii. Wiesz dlaczego to Ty jesteś zacofana, a nie ja? Dlatego, że ja szanuję ludzi, którzy nie wierzą w Boga albo wyznają inną religię. Mam przyjaciół ateistów i protestantów i doskonale się z nimi rozumiem, bo jestem tolerancyjna. Tobie tego brakuje. Widzę, że reprezentujesz wielu ateistów, którzy domagają się tolerancji, a sami nie mają jej za grosz. Przeżyłam szok, czytając ten post. Jak można tak wyzywać innych? Czy znasz wszystkich katolików i masz prawo ich wyzywać? Nikt nie ma takiego prawa. Poza tym dlaczego nazywasz tego księdza staruchem? Czy starość czyni go gorszym? Możesz krytykować jego opinię i jego słowa, ale nie jego wiek. Czy będziesz chciała, żeby ktoś nazywał Cię staruchem, kiedy będziesz stara? Czy będzie Ci wtedy miło?
    Nie lubię pouczać innych, ale tym razem muszę, bo nie znoszę takiego zacofania. Przemyśl swoje postępowanie, póki nie jest za późno.

    ReplyDelete
  8. Nooo w domu to totalnie duże ryzyko, że coś się dodatkowego zje, dlatego cieszę się trochę, że jadę dziś do Wrocławia. Zostanę tam na dwa tygodnie i dopiero wrócę, ale będzie fajnie tak zważyć się po dwóch tygodniach (bo tam nie mam wagi) i zobaczyć piękny spadek ;D co do takiej samej wagi, to chyba nigdy Cię nie dogonię. :( ale co tam, nie ścigamy się przecież, przyjdzie i na mnie czas, że będę ważyć 82 kg a potem magiczzne 7 z porzu uuuu :D buziaki!

    ReplyDelete
  9. jejka cudowny bilans :)
    ja nie jestem gorliwą katoliczką ale na pewno trochę wierze w Boga itp
    jestem tylko człowiekiem , nie lubię udawania i modlenia się na przymus bo to moim zdaniem nic nie daje .

    powodzenia :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    ReplyDelete
  10. jutro wracamy do szare rzeczywistosci do rutyny wiec bedzie lepiej ;D a bilans dzisiaj po prostu nawet bym powiedziala ze zamaly ;p

    ReplyDelete
  11. Religia to największe zło.
    Gdyby nie wiara to 95% wojen nie miałoby miejsca....
    Dlatego nie chodzę do kościoła: "Kochajmy wszystkich, ale nie homoseksualistów" - czy to są jaja?!


    Trzymaj się :*

    ReplyDelete
  12. Da się czytać, więc nie bój żaby :D
    Co do religii, no cóż... ja tam jestem "agnostyczką", nikt mi nic nie może zarzucić, a ja mam... wyj*bane :D
    Ładny bilans, tak trzymaj i super, że schudłaś :*
    Pozdrawiam, LLM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie aż tyle, no coś Ty... z 1.5 kg może xd
      Jak masz ochotę na pogawedkę to zapraszam na maila lipslikemorphine@onet.pl ;D

      Delete