Friday 31 May 2013

Fuck :(

Zepsulam laptopa. Jestem pojebana czy jak ? I to tylko moja wina, normalnie mam pecha co do laptopow, to nie pierwszy ktory rozwalilam. Mam jeszcze jednego... ale wszystkie PIEKNE thinspo ktore dla was mialam wyszukane przepadly... a pozatym ten laptop jest zwariowany, wkurza mnie windows 8. 
:(
:(
 Bilansik z dzisiaj dosc ladny, zadowolona jestem, chociaz glodna. 
Sn, 2 sucharki + kawa z mlekiem 150 kcal 
Ob, pure z warzyw 150 kcal 
Pd, 3 sucharki + kawa z mlekiem 200 kcal 
Razem 500 MAX. 
I to wszystko, kolacji nie zjem bo nie chce, to znaczy chce, ale to mnie nie interesuje, nie zjem i koniec. 
Czasami az mi niedobrze z glodu... to tylko dlatego ze prawie wody nie pije znowu.... poprostu... nie umiem pic na przymus. 

Jutro wazenie...  oczekuje 83.9 A JESLI NIE TO ¬.¬'  
Prosze... niech bedzie 83.9 
No i jeszcze jutro jade na komunie, do corki  brata chlopaka. -.- Nie chce jechac, nie lubie rodziny matki tej dziewczynki... pozatym, nie jestem za bardzo socjalna, nie lubie ludzi, nie lubie takich szopek. I nie bede tam jesc. 
Pozatym, bede wygladac okropnie, przymierzylam sukienke, i O BOZE. WTF.... 
Pod biustem WISI... a na brzuchu jest tak obcisla ze wszystkie walki widac... Jak to mozliwe zebym miala taka wielka dupe i opone... ja nie moge. 

Zrobilam przysiady, i to wszystko, z domu sie nie ruszylam nawet. 
Dzisiaj anty thinspo, bo nie mam T.T Ale tez motywuje !!!! 
http://kwejk.pl/galeria/1805752/0/tluste-koszmary-z-usa.html#gallerypic

7 comments:

  1. Będzie kochanie 83,9 na pewno :) Wierzę w to <3
    Bilans super :)
    Mam nadzieję, że na tej komunii nie będzie aż tak źle :*

    ReplyDelete
  2. Przynajmniej masz jakiegoś innego laptopa ;)
    Świetny bilans. ;*
    Masz rację, te zdjęcia baaardzo motywują...

    Mam nadzieję, że jutro ujrzysz te 83.9!! ;3 Będę trzymać mocno kciuki!

    ReplyDelete
  3. Kochana będzie 83,9 ! musi być :) ja też nie lubię takich szopek ..ale dlatego że zawsze na nich żre a wszyscy się mierzą i obgadują. Trzymam kciuki ! :)

    ReplyDelete
  4. Mnie zdj grubych osób nie motywują, bo zazwyczaj mi do nich bardzo daleko. To co zrobiłaś, że zepsułas laptopa? Nie ważne co będzie ważne że walczysz, widomo waga nie odzwierciedla wszystkeigo :) :*

    ReplyDelete
  5. Świetny bilans! Trzymam kciuki za spadek wagi :D
    Na pewno będziesz wyglądać boosko :*

    ReplyDelete
  6. mi window 8 się nie podoba i dziwnie wygląda wole 7
    ładny bilans , trzymam kciuki za to aby wagowo było tak jak chcesz
    powodzenia

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    ReplyDelete
  7. anty obrazek boski ;D normalnie odechcialo mi sie jesc ;)
    i oby zyczenia moje sie nam wszystkim spelniły ;D

    ReplyDelete