Wednesday 22 May 2013

Frustration :P

Jestem dzisiaj jakas sfrustrowana... prawie nic nie jadlam (to nie znaczy ze malo kcal) ... ale to chyba nie jest powowd mojego zlego humoru, raczej moj drugi zielony nalog. A raczej jego brak... 
Wytrwam... a co, JA NIE WYTRWAM ?! :P ... 
Chce juz sobote, chce wiedziec ile waze... chceee ! Potrzebuje tego...
Wstaje dosc wczesnie, przewaznie dlatego ze jakis kumpel przychodzi. Wiec na sniadanie nie ma szans, przy ludziach nie lubie jesc, no chyba ze juz naprawde zaufani, albo nie mam wyjscia. Albo sie nie odchudzam hahahah ! xD Wtedy to sie opycham i w dupsku mam pelne wyrzutu spojrzenie lub spojrzenia, i nawet mi glupio nie jest ze sie opycham... Tak dziala na mnie jedzenie. 
Tak samo z kolacja, zawsze u mnie pelno ludzi, wcale mi to nie przeszkadza, przeciwnie, czas leci szybciej, dni tez, a ja chudne ^^ Jasne ze czasami irytuje mnie ze nie moge sobie chodzic w majtkach po domu, albo nie moge w salonie czwiczyc.
Mieszkam o jakies 400 metrow od szkoly wiec wszyscy wagarowicze z klasy, i koledzy, do Agi. Tez dlatego ze nie mieszkam z rodzicami xDDD Wiec spokojnie pala i pija, itd. Ja przewaznie ciupie w LOLa i tak leca dni. Szkole juz dawno rzucilam (wroce !..... za rok xD )... Eh.. Zycie. 
Ale wiecie co ? ... Juz dawno postanowilam ze do deprechy nie wroce... skupiam sie na odchudzaniu i to jest moje zrodlo szczescia, kazdy kilogram to 3 dni szczescia for me :) 
Szkoda tylko ze wisilek fizyczny nie jest dla mnie tym samym xD.... Chcialabym pokochac sport, bieganie.... 
Dzisiaj probowalam biegac, nic z tego nie wyszlo... Przebieglam 300 metrow i myslalam ze wypluje pluca. Nie dosc ze jestem taka tlusta, to jeszcze pale jeden za drugim... 
Acha, bilans dzisiajszy... -.- 
Sn, nic
Ob, makaron i salatka 250kcal
Pd, platki z mlekiem (po 1 szklance) 200 kcal 
Kla, nic. 

Jutro bedzie sniadanie, obiad, podwieczorek... kolacji nie musi byc bo jest o 20. 
W sumie podwieczorek zjadlam o 19... ale potem juz tylko herbatki zielone :) 

Dziekuje wam wszystkim :) 



Plaskie brzuszki !!!! Nie obwisle sadlo !!! 

9 comments:

  1. http://tvnplayer.pl/programy-online/top-model-zostan-modelka-odcinki,132/odcinek-12,S03E12,20310.html


    wytrwasz i pewnie schudniesz szybciej niż ja masz to cos w sobie czego mi brak, Ty im wszystkim jeszcze pokazesz ;D

    ReplyDelete
  2. No brzuszki ładne :D
    Wiesz, ja raz byłam biegac i to nie było takie straszne :) Może musisz po prostu biegać z kimś? I to trzeba spokojnie, a nie sprintem ;D
    Ale akurat jak zachciało mi się biegać to u mnie co jest ostatnio? BURZE, leje jakbym miała wodospad nad głową, co chwile tylko biegam odłączać sprzęty co by ich nie spaliło. No pominę to, że naprawdę teraz zrobiło się zimno :/ Raz naet był grad, matko. Oby to szybko minęło :D
    Pozdrawiam, LLM.

    ReplyDelete
  3. hej Aguś wróciłam :) a to czemu rzuciłaś szkołę? ja statnio [apierosy niestety palę i widzę że mi się przez to cellulit robi musze to rzucić ale na razie bd ciężko bo to lubię ;/

    ReplyDelete
  4. Dobrze, że dni lecą, chociaż potem okazuję się, że wszystko przelatuje tak szybko przez palce. Fajnie mieć dużo znajomych, którzy Cię odwiedzają. Czasem też bym tak chciała.
    Powodzenia, uda Ci się - jestem tego pewna.
    Lepiej zacznij truptać z nogi na nogę, po kilku raszach człowiek zaczyna to lubić.

    ReplyDelete
  5. Ja też nie lubię biegać ... to jest jakaś masakra he wole ćwiczyć coś innego aby tylko nie biegać , nie sprawia mi to radości. Trochę chyba Ci ciężko z tym że wszyscy zwalają Ci się na chatę ..nie masz chwili dla siebie :) Ja bym tak nie mogła he. Trzymam za Ciebie kciuki <3

    ReplyDelete
  6. widać mam inną budowe ciła od ciebie, poza tym mam w domu rower stacjonarny i jezdze codziennie :D i mam juz fajna przerwe malą ale jest miedzy udanymi :D no i moje biodra to ja tam lubie :D i mam w ciecie w talii :) pupa tez nabrala ksztaltu od rowera i przysiadow ;) no i pojawily sie mi takie dwa slodkie doleczki na plecach :D kiedys tego nie mialam ;p ja ogolnie nie mam komplexow jak jestem na go, gorzej jak mam sie ubrac :/ i widac walki itp ;p

    ReplyDelete
  7. Wiek: 20

    Wzrost 173cm

    Waga poczatkowa: 110 (bmi 36.8) 15/09/2012

    Waga aktualna: 86.4

    Jak to zobaczyłam to padłam. Gratuluję Ci z całego serca, tyle już schudłaś. :) Ja też mam 173 i ważę aktualnie jakieś 87 kg mamy podobne parametry, więc walczmy razem, razem raźniej! Pozdrawiam Cię serdecznie i powodzenia! :*

    ReplyDelete
  8. Jedzenie przy innych jest okropnie krępujące, szczególnie przy chudszych znajomych.
    Dajesz czadu, będzie dobrze :)

    ReplyDelete