Monday 20 May 2013

300 kcal.

Hej laseczki, no wiec dalej bardzo sie staram nie jesc :) A jak juz jem to przynajmniej dozwolone produkty :) Pije zielone, czerwone herbaty, i wode litrami :) Zwaze sie dopiero w sobote i mam nadzieje zobaczyc przynajmniej 84 cos tam. Bez wazenia sie tydzien mi sie dluzy, ale wole to, niz codzenne rozczarowanie.
Robie grzecznie przysiady, ale wiem ze powinnam wiecej czwiczyc. Za to mniej jem :P
Wczorajszy bilans...
Sn, 2 sucharki z wedlina 100 kcal.
Ob, kasza z warzywami 200 kcal.
Pd, Kawa 2 sucharki  150 kcal
Kla, 2 kiwi 1 pomarancza 100 kcal
Razem 550

Dzisiejszy.
Sn, nic.
Ob, salatka z makaronem 200kcal
Pd, pol szklanki platkow z mlekiem 100kcal
Kla, nic.
Razem:300 kcal
... Jak nie jem nic, to znaczy ze mam kumpli w domu, a nie bede przy nikim widziwiac... A po 20 juz nie bede jesc.
.. Wiem ze dzisiaj bardzo malo kalorii... ale sniadania nie bylo jak zjesc, a na obiad sie najadlam, zjadlam tyle ile chcialam, ale tak zeby sie nie przejesc. Potem zjadlam malo platkow bo myslalam ze bede cos jeszcze jesc przed 20 na kolacje, ale nie ma sposobu. Nie szkodzi, jutro bede jeszcze bardziej glodna, i sniadanie bedzie mi smakowalo 3 razy bardziej :).



7 comments:

  1. chcialabym umiec myslec tak jak ty :( tak podchodzic do jedzenia i diety, ale ja jakos nie umiem :/ zazdroszcze ci ;) rzecz jasna w ten dobry sposob 3maj sie :*

    ReplyDelete
  2. bardzo ładne bilanse , powodzenia dzisiaj :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    ReplyDelete
  3. bardzo ladny bilans
    http://perfection-live-ev.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. aha, ed, to smutne, nie wiedzialam :*** no a ja nie lubie glodowc i nie umiem, a HSGD to bedzie dzienny maxymalny limit ;) wiec jesli zjem mniej bedzie dobrze, ale nie wolno wiecej :) poza tym nie wiem jak ty - ale ja nie umiem na glodnego myslec, ani cwiczyc, a lubie jezdzic na rowerze wiec jak zjem wiecej bede mogla to spalic, a jak jadlam kiedys po 300kcal to najlepiej lozko i spac nic wiecej, wiec mysle ze moja dieta dobra dla mnie, twoja dla ciebie ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja jem jak jestem smutna lub nudzi mi sie, i tez to wyglada na ala napad czy cos, i tez nie wymiotuje bo wiem ze to zle, i boli brzuch i mecze sie :/ i ogolnie nie wiem jak sobie z tym poradzic, wiec musze jesc ogolnie wiecej zeby potem z glodu smutna nie pocieszyc sie czyms tguczacym, moja milosc nalesniki z dzemem eh :/ a dupa rosnie ... trzeba to zmienic ;)

      Delete
  5. może chcesz się zaprzyjażnić to jak ściągne z chomika wszystko to podeśle na maila? np w winrarze, chyba to bys juz umiala odpokowac

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete