Sunday 18 November 2012

Obzarciuch.

Taki tytul, bo wlasnie skonczylam jesc obiad, i czuje sie pelna. Na obiad byla mala rybka ( na opakowaniu pisalo 100gr-100kcal) nie bylo chyba 100 gr, ale niech bedzie 100 kcal :)) ... bo smazona na oliwie z oliwek. Do tego wazywa (mrozone 100gr-70kcal) ... bez smaku, bez soli, fujowe byly, nie zjadlam, 50 kcal policze. Razem 150 + sniadanie 100kcal (pol szklanki mleka + pol szklanki platkow dietetycznych). Czyli bilans niski, ale zjem jeszcze potem jogurt 50 kcal.
Wczoraj troche sie przestraszylam... wstalam dosc szybko z kanapy... i nie zdazylam dojsc do drzwi ubikacji kiedy zaciemnilo mi sie przed oczami, musialam sie oprzec, nic nie slyszalam, nic nie czulam, i... zaczelam sie kiwac na boki :S... co to ma byc... trwalo to moze 5 sekund, ale od tego czasu za kazym razem jak wstaje z miejsca troche zaczyna mi sie krecic w glowie.
Na wadze spadlo zonowu. W piatek marudzilam ze za wolno... odpukalam to, bo od piatku schudlam 700 gr... w 2 dni ! To jest chyba najlepszy weekend w calym zyiu (dietetycznie rzec biorac).
Troche zasluge oddaje wam i tej stronie, bo zamiast siedziec i myslec o jedzeniu z nudow, myslalam o nie jedzeniu, czytajac blogi. A druga pol zaslugi oddaje nie jedzeniu po 18:30, bo cale popoludnie chodze wsiekle glodna :P
Wczoraj bilans zostal na 200 kcal, bo sniadania nie bylo, w weekend zawsze sie lenie, i wstalam okolo 12 xD
Jutro poniedzialek, szkoly nienawidze, ale za to jestem zajeta, i chodze wczesnie spac, wiec mniej czasu chodze wsciekle glodna ha ha xD
W czerwcu jedziemy klasa na Teneryfe... Wiec motywacja max, bo bede wygladac tak ja na tym zdjeciu :

A chcialabym wygladac tak:

Abo jeszcze lepiej:

6 comments:

  1. już się przestraszyłam przez ten tytuł że był jakiś napad! świetnie Ci idzie ale moim zdaniem jesz trochę za mało, sama widzisz że zaczynasz się kiepsko czuć, lepiej dorzuć chociaż jakieś warzywa i owoce ;*

    ReplyDelete
  2. malutkie bilansiki. mnie tez się czasem ciemno zrobi a jem więcej więc to jest normalne. mieszkasz w Hiszpanii czy jak? xxx

    ReplyDelete
  3. fajnie, to ile masz lat, jak długo jesteście razem jeśli można spytać? wszystkie bilanse mniejsze niż 1000 kcal to dla mnie jest super ;-)

    ReplyDelete
  4. Kochana do czerwca masz bardzo dużo czasu, dasz sobie radę i schudniesz ile tylko zechcesz;)
    Ciesze się że schudłaś aż 700 gramów gratuluję;)
    Też nienawidzę szkoły, ale trzeba to przeżyć:D
    Całuski:**

    ReplyDelete
  5. Też kiedyś miałam takie zaćmienia, to właśnie przez to, że za szybko wstałaś. Kiedyś czytałam, że to chyba chodzi o zmianę ciśnienia. Jak leżysz, to masz inne, a jak nagle zmienisz je, bo wstaniesz, to stąd takie cos sie dzieje.

    nie przejmuj się, to nic takieego;>

    700 gr w weekend to bardzo dobrze;)
    Trzymam kciuki żeby było jeszcze więcej! x

    ReplyDelete
  6. nie mogłam znowu trafić na Twojego bloga ;)) ale się udało ;D 700g w dwa dni to tak cudownie :) i moje śniadania są większe niż Twoje dzienne bilanse :D a co do ryżu to mi bardziej chodziło o to, że jak mam w diecie niepotrzebne węglowodany to zjadam ogólnie dużo więcej niż bez nich :)

    ReplyDelete