Friday 30 November 2012

Nie ma wiecej wpadek

Nie ma wiecej wpadek, nie pozwole sobie na to, do 16 nie ma zawalania, a potem tez MUSZE sie mocno trzymac !
Myslalam ze jestem silniejsza, ze naprawde pragne byc chuda. Tak bardzo sie na sobie zawiodlam, tak bardzo brzydze sie soba. Nie moge jesc ! Waze 85kg. To nienormalne. Jedzenie nie jest dla mnie, zrozum to grubasie.
Uzalam sie nad soba wiem, co ze mnie za motywacja, dupa, nie motywacja.
W klasie mam kolege... w sumie tylko trzymam sie z chlopakami, dziewczyny tak bardzo mnie iytuja (no, sory xDDD)... przynajmniej te z mojej klasy... Pol klasy to blondynki z dlugopisami z hello kitty. No porszeee... ja sie np, z niej polewam, a ona ze mna. -.- Nawet frajdy z tego nie ma xD
Schodze z tematu, no mam kolege, ktory mnie wrecz uwielbia, jestem jedyna laska z paczki... ale traktuje mnie totalnie jakbym byla jakas idealna... no ma takie teksty o innych dziewczynach, ze nie wiem co powiedziec. Np, dzisiaj mielismy sprawdzian, i on do mnie ze "latwo bedzie sciagac bo mam ta gruba beczke przed soba" (dziewczyna wazy 20kg mniej odemnie). :// Nie wiem po co on MI to mowi, bo jestem bardziej zawstydzona od niej. xDDD To tez traktuje jako thinspiracje.
Dzisiaj z dietka bylo ok, nooo, musze przeciez jakos sie trzymac. Schudnac juz czas !!!!! Bede miala te 80 do swiat !
Intake:
Sniadanie, nie bylo.
Obiad, pol kalafioru + 2 lyzki beszamel, 200kcal (moze mniej, nie wazne)
Kolacja:herbata+ 2 sucharki70kcal, + plasterek szynki 20kcal.
Razem jakies 300kcal. Weekend przed nami !!!!!! Dziewczyny trzymac sie...
i dziekujeeee za wsparcie, na serio, gdyby nie wy, to nie mialabym sily. Od was czerpie cala motywacje, wasze thisnpo, notki, ubyte kilogramy... Przeciez wszystko jest mozliwe :))) i wiem to dzieki wam ^^
Dzisiaj bylo 50 przysiadow... tylko. Rusz to grube dupsko Aga, bo juz takie zostanie.

17 comments:

  1. cieszę się że się pozbierałaś ♥ eh, może tylko tak Ci się wydaje że ta dziewczyna jest chudsza od CB? a poza tym może ten kolega uważa że masz fajną figurę? :) albo i jedno i drugie. wierzę że uda Ci się nie zawalić do 16 i już nigdy więcej. chudego ;*

    ReplyDelete
  2. Nie poddawaj się pod żadnym pozorem. na pewno uda ci się zrzucić te zbędne kilogramu tylko musisz się mocno zaprzeć i trzymac diety ;***

    wczoraj i dzisiaj ze słodyczami ok :) Jeden cukierek zjadłam ale no cóż. Bywa ;) Heh.

    ReplyDelete
  3. Walcz ^^ cieszę się, że jesteś ze mną, nawet jeśli tylko do 16 grudnia.

    NIE ZAWALAMY!!!!

    a jeśli chłopcy Cie uwielbiają, to znaczy, że jesteś mega zajebista z charakteru;)

    ReplyDelete
  4. dobrze że się nie poddajesz i trzymasz jakoś :) powodzenia i trzymam kciuki za spadek kilogramów do świąt i później :D

    ReplyDelete
  5. widzę że mamy ten sam cel 53 kg :) Ile masz wzrostu ?

    Tak nie poddawaj się walcz do końca ;D

    ;****

    ReplyDelete
  6. najważniejsze że Cię lubi. więc waga nie jest wyznacznikiem czy ktoś będzie Cię lubił czy nie :) może 100 brzuszków przed snem? ja się juz zabieram. ;*

    ReplyDelete
  7. taki charakter jest zajebisty^^ i pomyśl, jaka będziesz zajebista jak schudniesz^^

    ReplyDelete
  8. Na pewno schudniesz bardzo dużo do świąt!
    Powodzenia moja kochana:D

    Przepraszam, że tak rzadko wpadam ale strasznie ciężko jest mi zostawić komentarz na twoim blogu i ogólnie się na niego dostać. Jakbyś zmieniła opcje że nie zawiera on treści przeznaczonych dla dorosłych, byłoby znacznie łatwiej:)

    Całuję:**

    ReplyDelete
  9. ważne że bierzesz się znów za siebie i zaczynasz walczyć! postaraj się więcej ćwiczyć wtedy też efekty będą bardziej widoczne i ciało będzie bardziej jędrne :)i masz racje, nadchodzi weekend więc trzeba bardziej się pilnować!
    buziaki ;*

    ReplyDelete
  10. Przy takich ładnych bilansach z całą pewnością do świąt zobaczysz te 80kg na wadze :) Ale to byłby cudny prezent!

    Bardzo dobrze Cię rozumiem. Ja także kolegowałam się przeważnie z chłopakami. Zawsze wolałam ich towarzystwo i zajęcia typowo męskie ;) A taki kolega jakiego Ty masz... po prostu jesteś świetną dziewczyną :)

    ReplyDelete
  11. a widzisz :) bo chodzi o to, że nawet jak ktoś nie jest idealny (a nikt nie jest) wyglądem, a jest fajny i ma dobry charakter to zawsze będzie piękny :) piękno tkwi w oczach i sercu, tak zawsze uważałam mimo wszystko. :)
    Staraj się jeść śniadania, bo je i tak spalisz w ciagu dnia nawet jakby ono miało 300 kcal :) bilanse mas zpiękne i godne pozazdroszczenia :) Tak trzymaj :*

    ReplyDelete
  12. nienawidzę jak ktoś przy mnie komentuje figurę innej osoby, czuję się wtedy jak słoń. trzymam kciuki za brak wpadek! :*

    ReplyDelete
  13. ja ostatnio też na uczelni bardziej z facetami wole się trzymać, laski mnie wkurwiają, strzelają fochy o gówno, no masakra... i suuper że się trzymasz na nowo myślę że możliwe jest zrzucić te 5 kg do świąt, wręcz musisz to zrobić dla mnie! ;D

    ReplyDelete
  14. Grudzień będzie lepszy. Musi być. :) I każdy kolejny miesiąc jeszcz bardziej... :*
    Dziękuję za miłe słowa, uważaj, bo jeszcze trochę i osiądę na "laurach" :P ;)
    nogi są naprawdę mega krzywe, a za jakieś 5 kg mniej byłoby z nimi w miarę ok. Może..
    Trzymajmy się dzielnie!

    ReplyDelete
  15. Hehe :) Komentarze na blogach powinny mieć opcję "lubię to!" aż sobie zapisze tę Twoją błyskotliwą myśl :D warto się jej trzymać :) mniej tuczą miłe słowa niż czekolada, a przyjemność porównywalna faktycznie :)
    Buziaki :) :*

    ReplyDelete
  16. A możesz dodać po prawej stronie Twój wzrost?

    Kiedyś wydawało mi się, że schudnięcie jest niemożliwe. Że inni mogą schudnąć, ale ja nie. Myliłam się. Wszystko jest możliwe, trzeba tylko bardzo się postarać. Walczymy!

    ReplyDelete
  17. A wiesz, że jak bedziesz tak jadła to tylko spowolnisz metabolizm, bedziesz sie meczyc, a gdy schudniesz i zaczniesz normalnie jesc to przytyjesz 2x wiecej niz schudłaś? Pomyśl o tym, nie warto.. Nie wolałabyś jeśc normalnie, tylko zdrowo? Schudłabyś szybciej, zdrowiej, nie miałabyś problemu z hormonami bo teraz przy takiej 'diecie' możesz w przyszłości byc bezpłodna..
    Ja jedząc 1000 kcal dziennie załatwiłam sie nieźle : spadek piersi, zatrzymanie okresu... Na pewno masz niedobór wielu witamin i składników, pogorszy Ci sie wzrok, włosy, paznokcie, zaczną wypadac zeby.. Doprowadzisz sie tylko do anoreksji/bulimii.. o ile już nie chorujesz na to.. Naprawde, jesteś młodą i (jestem przekonana) piekną dziewczyną, która może odchudzac sie z głową :)
    Btw. na zdrowej diecie schudłam 12 kg w 3 miesiace...:)

    ReplyDelete