Wednesday 5 December 2012

I'm so ugly, but that's Okay, Cause so are you


Siemaneczko :)
Wczoraj glodowka byla calkiem calkiem :)) Na obiad mnie zaszantazowali xD... Ale bylo ok, bo zupa, wiec tylko wladalam pusta lyzke do ust. Proste. Potem dalam "reszte" psu.


Dzisiaj bilansik piekny :))
Sniadanie: Szklanka mleka 100kcal,`+ pol szklanki platkow dietetycznych 50kcal.
Obiad: Filet z piersi kurczaka na oliwie... 150 kcal (?) i salatka 50 kcal :)
Potem juz nic. herbatka ze slodzikiem i cytryna :) Chociaz dreczy mnie ten slodzik. Bo herbata jest zajebista, a z doswiadczenia zajebiste rzeczy sa kaloryczne.. xDD


Nooo i mam super wiadomosc !!! Nie jade do tesciowej... a na dodatek zostaje sama w domciu !!! ( nie mamy co z psem zrobic )...
Czyli jutro glodowka, na ktora mam juz cholerna ochote !!... a pojutrze.. zobaczymy jak sie bede czula :) Chociaz powinnam wykorzystac te 2 dni :)) Napewno beda czwiczenia, duzo czwiczen. Wczoraj nie zrobilam NIC, dzisiaj tez NIE. Co za gruba dupa ze mnie.
Nastepna dobra wiadomosc... Kilo w dol !!!! Yeaaah.
I jeszcze jedna !! xDD Zmiescilam sie w spodnie z pierwszej szuflady !! Oh yeaaaah!
Te ktore nie wiedza co chodzi, to juz pisze. Mam spodnie podzielone w 3 szuflady. Te w pierwszej sa najmniejsze... powinnam dopiero przymierzyc za jakies 5 kilo.. no ale ok. Oczywiscie sadlo wszedzie wychodzi, ale chuj, niech opinaja, przynajmniej nic nie zjem, bo pekna xD


Jutro nie ma szkoly... w piatek tez nie. A uczenia sie od chuja...

Troche boje sie zostac sama... Ostatnio sie nawpierdalalam, a potem wymiotowalam... A jeszcze bardziej wstecz, zjadlam na raz 2 pudelka litrowe lodow karmelowych... a co gorsza nie wyrzygalam (to bylo przed dieta xD)
Teraz bedzie lepiej, C'nie ? Jestescie ze mna, tak ? ...

Prosze o dodajace otuchy komentarze, i o opierdol za nie czwiczenie... I za doping za glodoweczke :))
Piekne kosciki dla was :)) 


9 comments:

  1. Nie wiem, jak to robisz, ale szacun za tą głodówkę. Ja nie dałabym rady. Z resztą, pisałam Ci, że pewnie po takiej głodówce rzuciłabym się na żarcie jak pies na kości. Mam też nadzieję, że te dwa di wykorzystasz w pełni, czyli ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia. Jest to najlepszy sposób na walkę z naszym tłuszczykiem. Żadna głodówka nie zastąpi ćwiczeń :) Przesyłam miliony buziaków do Ciebie za granicę ;p

    ReplyDelete
  2. tyle jesz co wróbelek to waga spada naprawdę nieźle :D poza tym mi nigdy herbata ze słodzikiem nie smakowała ale nie ma ona w sumie żadnych kalorii, a co do tego, że zostaniesz sama w domu, to będzie dobrze :D aa i jajka, kiedyś rzeczywiście było max 2 tygodniowo, teraz podobno do 8 ale ja się jakoś tym nie martwię, bo co w nich ma być niezdrowego :D? dobre źródło białka ;) a cholesterolem się tez nie martwię :)

    ReplyDelete
  3. no bilans faktycznie piękny. no to może dzisiaj 50 brzuszków i 20 przysiadów zrobimy? :) cieszę się że chudniesz, trzymaj się ciepło ;*

    ReplyDelete
  4. Powodzenia z nauką i dietą skarbie i tak idzie ci świetnie:):****

    ReplyDelete
  5. hehe maliny mrożone ;D dlatego wyglądają jak w cukrze ;)

    ReplyDelete
  6. Ale piękne thinspo :) Chcemy takie być prawda? Więc musimy w to włożyć wysiłek. Przyznam szczerze, że dopingując Ciebie mam wyrzuty sumienia. Robisz dużo więcej niż ja, ćwiczysz, głodzisz się, a ja... nic. Więc może powiem tylko tyle: jesteś dla nas przykładem i wzorem - nie schrzań tego i bądź nim nadal. :) Gratuluję zmieszczenia się w spodnie z 1 szuuflady ! :)) Pięknie :) Dobra passa trwa. :) Oby tak dalej :) Trzymam kciuki, pozdrawiam ciepło :):*

    ReplyDelete
  7. What's up to all, the contents existing at this web site are really amazing for people knowledge, well, keep up the good work fellows.

    My website - www.tyrma.net

    ReplyDelete
  8. Hey! I know this is somewhat off topic but I was wondering if you knew where I could find a captcha plugin for my comment form?
    I'm using the same blog platform as yours and I'm having difficulty finding one?
    Thanks a lot!

    Here is my web blog new Author

    ReplyDelete
  9. Just was broωsing wеb 2.0 site when
    I fоund your sit, and I want to say your
    blοg template is vеry nice. For hοw lоng have
    you been blogging fοr? Үou makе blogging looκ eаsy.
    Τhe overall lοok of your website is fantаstіc,
    let alone the material.

    Аlso visit my ωebpagе; 94825

    ReplyDelete