Saturday 3 November 2012

Pro Mia

To jest blog Pro Mia.
Pisze na poczatku,to jest blog pro mia, zeby kazdy wiedzial, wiec nie komentowac glupot, bo mnie nie interesuja wasze komentarze o wymiotowaniu, i tak bede to robic.
Jeszcze nie wiem o czym bede pisac na blogu, napewno o kaloriach, rzyganiu i odchudzaniu sie. Ale nikomu nic nie bede obiecywac.
Zakladam bloga Pro Mia, bo malo jest takich w sieci, wszystkie sa Pro Ana, albo Pro Ana i Pro Mia.
Ale ja juz zaakceptowalam ze jestem slabym tlusciochem, i jedyne co kontroluje to ile razy siedze z glowa w kiblu.
Idealnie byloby 1 raz dziennie. 2 razy :S.... ale jesli sa to 3, to juz bez sensu, bo kalorie i tak sie wchlaniaja.
Szczerze to nie wymiotowalam od wtorku, dlugo. Ale malo tez schudlam... 1 kg w 10 dni. Ale bedzie lepiej, poniewaz w zeszly weekend spierdolilam. Ktos mi powiedzial ze nie powinnam wymiotowac tylko sprobowac jesc malo, no i jak zaczelam jesc to przez 3 dni nie przestalam. 5 tys, w 3 dni, moze wiecej. Pro Mii to by nie przeszkadlalo, wiec dlatego sram na wasze upadki, bo ja sie juz ich nie boje. Probuje jesc malo, ale gdy musze zjesc obiad, to potem wymiotuje, nie chce jesc, ale jem zeby miec spokoj w domu, a przeciez i tak to we mnie nie zostanie.
Satysfakcja, i zemsta. To daje mi Mia. Samozadowolenie daje mi Ana.
Biore z kazdej to czego mi potrzeba, i chudne.

3 comments:

  1. Hej. Własnie ruszyło nowe forum dla osób, które szukają wsparcia - w dążeniu do ideału, w walce z chorobą, z ED i ze wszystkim co się za tym kryje.
    Jeśli jesteś zainteresowana, zapraszamy do nas -
    www.wannabethin.oxn.pl

    ReplyDelete
  2. Mówiąc szczerze nie zrozumiałam połowy tekstu. To nie ma w ogółe składu, ale mniejsza..

    ReplyDelete
  3. Kochana proszę nie rób tego

    ReplyDelete